پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261843
بانک‌ها براي توسعه بخش خصوصي حضور پُررنگ‌تري داشته باشند
تاریخ انتشار : 1402/04/26 08:51:25
نمایش : 423
نماينده مردم شهرستان‌هاي فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس گفت: يکي از مسائلي که در حمايت از بخش خصوصي جاي خالي آن احساس مي‌شود حضور پُررنگ‌تر بانک‌ها است که به بنگاه‌داري روي آورده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز قدرت‌الله حمزه صبح امروز در شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي چهارمحال و بختياري، بر ضرورت تلفيق بخش خصوصي و دولتي تاکيد و اظهار کرد: بخش دولتي و خصوصي از ظرفيت نمايندگان براي حل مشکلات استفاده کنند.
 
وي افزود: يکي از مهم‌ترين زيرساخت‌ها براي توسعه بخش خصوصي در چهارمحال و بختياري آب است که با پيگيري‌هاي صورت گرفته مشکلات در اين خصوص در حال رفع شدن است.
 
نماينده مردم شهرستان‌هاي فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: دولت در سياست‌هاي خارجي گام‌هاي خوبي برداشته و در داخل نيز زيرساخت‌ها براي توسعه صادرات فراهم شده است.
 
حمزه عنوان کرد: يکي از مسائلي که در حمايت از بخش خصوصي جاي خالي آن احساس مي‌شود حضور پُررنگ‌تر بانک‌ها است که به بنگاه‌داري روي آورده‌اند.
 
وي خاطرنشان کرد: دولت بايد به سمت واگذاري مواردي پيش برود که برايش دست و پاگير است تا بتواند چابک‌تر به کار خود ادامه دهد.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html